czwartek, 7 czerwca 2012

My Wishlist - cz.2

Znów napatrzyłam się na wiele wspaniałych ubrań, które pragnę mieć. Niestety większość cen mnie powala, więc o kupnie na razie nie ma mowy. ; (

                                           have2have brands Loafers, Nancy - Have2Have
Muszę przyznać, że chociaż nie przepadam za takimi butami, te bardzo mi się podobają. Będą pasowały zarówno do zwiewnej sukienki, jak i do zwykłych szortów i bluzki.

                                                       Ash Titan Matte Silver Studded Ankle Biker Boot: Ash: Amazon.co.uk: Shoes & Accessories
Zakochałam się w tym kozaczkach, Bardzo podoba mi się kolor i wykonanie. Zauważyłam, że ostatnio coraz bardziej podobają mi się rzeczy z ćwiekami. ; )

                                          ViSou 
Niedawno widziałam takie buty na nogach jakiejś dziewczyny i od tego czasu poszukuję ich. Normalnie nie zwróciłabym na te buty uwagi, nie lubię takiego " nowoczesnego " obuwia, ale odkąd zaczęłam czytać bloga Alice Point podoba mi się prawie każda rzecz. ; ** Kiedyś nie wiedziałabym, jak wykorzystać te buty, by wyglądać zarówno ładnie, jak i oryginalnie. Teraz, dzięki blogowi wcześniej wymienionemu mam wiele pomysłów na wykorzystanie różnych " nowoczesnych " rzeczy. ; D

                                                   Shoe Republic's Multi-Color Visalia - Black for 54.99 direct from heels.com
Uwielbiam platformy, szczególnie te we wzory. Te powyżej są piękne, wzór jest bardzo ciekawy. Może nawet mogłabym kupić sobie te buty ( lub chociaż podobne ), gdyby nie były tak strasznie wysokie. ; (

                                        Aztec Pattern Wool Cape - Retro, Indie and Unique Fashion
Dawno nie widziałam tak ładnego swetra. Wzór mnie zachwycił, w dodatku kolorystyka jest świetna. Uwielbiam takie motywy, szczególnie na butach, spodniach i bluzkach/swetrach.

                                        Neonowa kolekcja H&M - zdj�e
Moja babcia ma dosyć podobny sweter, jednak to wcale mnie nie zraziło. ; ) Sweterek może do najpiękniejszych nie należy, ale można go wykorzystać w wielu stylizacjach i sądzę, że w mojej szafie byłby potrzebny. ; )

                                                Product Detail | H&M GB
Kocham, kocham, kocham kwiaty !!! Koszula bardzo mi się podoba, wszystko w niej jest świetne. Zdaje się, że można ją kupić w sklepie H&M. Jeśli to prawda, to niedługo będzie moja. ; D

                                                  http://di101.shopping.com/images/di/36/45/57/71786d574c433032564a6c304c433133794577-100x100-0-0.jpg?p=p5.b0b17e607eb1a969b5df&a=1&c=1&l=8052132&t=120521233437&r=2
Znów kwiaty... Tyle, że tym razem, występują na rurkach ze sklepu Top Shop. ; ** Spodnie są ładne, jednakże widziałam ładniejsze. ; p

                                                                             Na dzisiaj to będzie na tyle.

                                                                      LadyYorkLove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz