poniedziałek, 13 maja 2013

Hate and love. Light and dark.

U mnie nic ciekawego, ale mimo tego postanowiłam coś napisać, by nie zaniedbywać bloga.

W sobotę byłam na urodzinach przyjaciółki, Magdy. Razem z drugą przyjaciółką, Zuzią, złożyłyśmy się na prezent dla niej - książkę o One Direction + słodycze. Ogólnie było bardzo fajnie, dobrze się bawiliśmy. Nie mogę się już doczekać moich urodzin (ok. początek czerwca, chociaż miałam 19 kwietnia).

Dzisiaj znów do szkoły, ale na szczęście nie było tak źle. Dostałam 5 z kartkówki z przyrody i 5+ z polskiego. Po lekcjach miałam konkurs przyrodniczo-matematyczny, poszło mi raczej nieźle, chociaż miałam jeszcze kilka niezrobionych zadań, kiedy wyszłam (umówiłam się z Zuzą, że wyjdziemy razem), haha.

Potem nie robiłam nic specjalnego, jedynie lekcje, komputer, obiad, uczenie się do sprawdzianów, czytanie lektury, jedzenie, znów komputer itd.

Już 22/23 maja (nie pamiętam) jadę z klasą na 3 dni do Warszawy. Nigdy tam nie byłam, więc nie mg się doczekać. Muszę wejść do Top Shopu. <3

Moja stylizacja z UrStyle
Stylizacja Nothing.

AStyless
xx



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz