piątek, 3 maja 2013

Powrót!

Znów nie wiem od czego zacząć...Na początku tego roku "na zawsze" skończyłam pisanie tego bloga. Nie usunęłam go, ponieważ byłoby mi go szkoda. Teraz bardzo się cieszę, że tego nie zrobiłam.

Po kilku miesiącach postanowiłam, że dalej chcę prowadzić tą stronę. Wprowadzę jednak pewne zmiany. Nie będę pisała o Stardoll ani żadnej innej grze, natomiast czasami zdarzą się posty o serwisach związanych z modą, ale innych, np. do tworzenia stylizacji z realnymi ubraniami. Postaram się również dodawać stylizacje ze świata realnego. Zamierzam jeszcze zmienić nieco wygląd bloga. Reszta prawdopodobnie pozostanie bez zmian.

Na dobry początek przygotowałam artykuł o sklepie Top Shop, który pojawi się najpóźniej za 2 dni. Na zakończenie tej notki mam ważne pytanie. Powinnam usunąć wszystkie wcześniejsze posty, tylko te, które mi się nie podobają, czy w ogóle ich nie usuwać? Chciałabym, by ten blog wyglądał trochę inaczej, niż dotychczas. Nie chcę, by ktoś tu wszedł, oglądał nowe posty, potem przeszedł do tych starszych, a tam nic ciekawego. Sama nie wiem, ja mam zrobić, więc liczę na pomoc (jeśli ktokolwiek jeszcze to czyta). :>

Od teraz będę się podpisywać "AStyless".

AStyless
xx

1 komentarz: